GO UPPER / Tescoma, příběhy zlínských značek

Zveme Vás na v pořadí druhý diskusní podvečer ze série GO UPPER – 18. 10. 2016 o 16.00 hod.
Přijďte si poslechnout a dozvědět se jak se to správně dělá ve firmě Tescoma. Podělit se o své zkušenosti za námi dorazí vedoucí marketingu Jan Podhorný a vedoucí designér Ladislav Škoda.

Pro firmu Tescoma se design stal alfou a omegou všech výrobků, které přivádí na svět. Mají vlastní vývojové a design centrum vybavené nejmodernějšími technologiemi kde zaměstnávají několik designérů, konstruktérů a vývojových specialistů. Není tedy divu, že získávají jedno ocenění za druhým.

TÉMATA V BODECH

Ladislav Škoda:
/ Aplikovaný vývoj produktů
/ Design
/ Designová ocenění

Jan Podhorný:
/ Strategie mkt komunikace
/ Multichannel marketing
/ Korporátní identita

DOBROVOLNÉ VSTUPNÉ :)

≥≥ Facebook událost ≤≤

go_upper_tescoma-01