Obrození české značky bez znalosti raketového inženýrství (28. 2. 2017)
Jan Juza – marketingový ředitel legendární nábytkové značky TON
V roce 2008 absolvoval na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, kde studoval marketingové komunikace. O několik měsíců později nastoupil na místo marketingového specialisty u výrobce nábytku společnosti TON. Jeho nový a neotřelý pohled na marketing tradičního výrobce ho po čtyřech letech vynesl do křesla marketingového ředitele.
Rád poznává zajímavé lidi a umění ve všech podobách. Jeho životním krédem je: „Dělej věci nejlépe, jak umíš, úspěch se dostaví.“
Nejnovější příspěvky
AI ve hrách, indie scéna a další: Co nového přinesl Bonfire@Zlín?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Měň svět s nápadem: Social Impact Award
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Game Jam Zlín 2024
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Jak si založit OSVČ?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Ideathon UTB 2023: Kreativita, inovace a inspirace v srdci Zlína
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>