Agentura Cocoon / Posvátná kráva marketingu? / 27. 3.

POSVÁTNÁ KRÁVA MARKETINGU?
Jak na značku – od strategie po identitu

Dobře postavený brand je jedním z předpokladů úspěšného byznysu, nicméně rozdíl mezi teorií a obvyklou praxí může být až propastný. Vnímání toho, co je značka, jak ji vytvořit a jak se o ni starat, se liší mezi firmami i mezi agenturami. Vytvoření značky nemusí být až tak složité a přehnaný respekt může být i na škodu, na druhou stranu jsou věci, které je dobré nepodcenit.

O procesu tvorby značky na příkladu vlastních projektů, o přístupu ke strategii, designování vizuální identity a také o běžné praxi promluví strategic planner Jakub Plášek a senior designer Michal Kraus z Cocoonu (česká konzultační a brandingová agentura s mezinárodní působností, na trhu od roku 1996).

 

Naši podporovatelé

mmcité, a. s.

TESCOMA s.r.o.

Egoé s.r.o.

TON a.s.