Agentura Cocoon / Posvátná kráva marketingu? / 27. 3.
POSVÁTNÁ KRÁVA MARKETINGU?
Jak na značku – od strategie po identitu
Dobře postavený brand je jedním z předpokladů úspěšného byznysu, nicméně rozdíl mezi teorií a obvyklou praxí může být až propastný. Vnímání toho, co je značka, jak ji vytvořit a jak se o ni starat, se liší mezi firmami i mezi agenturami. Vytvoření značky nemusí být až tak složité a přehnaný respekt může být i na škodu, na druhou stranu jsou věci, které je dobré nepodcenit.
O procesu tvorby značky na příkladu vlastních projektů, o přístupu ke strategii, designování vizuální identity a také o běžné praxi promluví strategic planner Jakub Plášek a senior designer Michal Kraus z Cocoonu (česká konzultační a brandingová agentura s mezinárodní působností, na trhu od roku 1996).
Nejnovější příspěvky
AI ve hrách, indie scéna a další: Co nového přinesl Bonfire@Zlín?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Měň svět s nápadem: Social Impact Award
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Game Jam Zlín 2024
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Jak si založit OSVČ?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Ideathon UTB 2023: Kreativita, inovace a inspirace v srdci Zlína
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>