GO UPPER / Tescoma, příběhy zlínských značek
Zveme Vás na v pořadí druhý diskusní podvečer ze série GO UPPER – 18. 10. 2016 o 16.00 hod.
Přijďte si poslechnout a dozvědět se jak se to správně dělá ve firmě Tescoma. Podělit se o své zkušenosti za námi dorazí vedoucí marketingu Jan Podhorný a vedoucí designér Ladislav Škoda.
Pro firmu Tescoma se design stal alfou a omegou všech výrobků, které přivádí na svět. Mají vlastní vývojové a design centrum vybavené nejmodernějšími technologiemi kde zaměstnávají několik designérů, konstruktérů a vývojových specialistů. Není tedy divu, že získávají jedno ocenění za druhým.
TÉMATA V BODECH
Ladislav Škoda:
/ Aplikovaný vývoj produktů
/ Design
/ Designová ocenění
Jan Podhorný:
/ Strategie mkt komunikace
/ Multichannel marketing
/ Korporátní identita
DOBROVOLNÉ VSTUPNÉ 🙂
Nejnovější příspěvky
AI ve hrách, indie scéna a další: Co nového přinesl Bonfire@Zlín?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Měň svět s nápadem: Social Impact Award
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Game Jam Zlín 2024
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Jak si založit OSVČ?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Ideathon UTB 2023: Kreativita, inovace a inspirace v srdci Zlína
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>