Go UPPER / Petr Vlasák: Manuál tvůrce – verze 2018 (12. 12. 2017)
Ing.Petr Vlasák – kreativní ředitel COMTECH s.r.o.
Vystudoval VŠE v Praze. Pracoval jako textař a kreativní ředitel ve firmách: Grey Praha, DDB, Satchi-Satchi a od roku 2006 ve firmě Comtech Group. Učí na VŠ Kreativní komunikace – Katedře vizuální tvorby v Praze.
Petr Vlasák je nositelem řady prestižních ocenění – Louskáček, Golden Drum, Golden Rose of Montreux, atd.
Podílel se na reklamních kampaních pro značky Mercedes Benz, TOMA, Stará myslivecká, SKYR, Royal dog Cider, Mr.Brown, pivo Zubr, a řadě dalších.
Mimo to, je tvůrcem kampaní např. Woman for woman, People in Need, Jeden svět, a řadě dalších.
V jednom z rozhovorů říká: “Když všechno selže, jdu ven kouřit a přemýšlím“. Je otevřeným, optimistickým, stoprocentním profesionálem!
Nejnovější příspěvky
Ideathon UTB 2024: Nápady, které mění svět kolem nás
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>AI ve hrách, indie scéna a další: Co nového přinesl Bonfire@Zlín?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Měň svět s nápadem: Social Impact Award
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Game Jam Zlín 2024
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>Jak si založit OSVČ?
//= get_the_modified_time('j m. Y', $post->ID) ?>